اجتماعی

دو خبر از خدمات بانک صادرات ایران

امکان استعلام نقل و انتقال چک‌های صیادی در قالب سامانه پیچک در خودپردازهای بانک صادرات ایران فراهم شد.
با افزوده شدن خدمت «استعلام زنجیره انتقال و ذی‌نفعان چک» به مجموعه خدمات متنوع خودپردازهای بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک می‌توانند سرویس‌های متنوع چک‌های صیادی از جمله ثبت، انتقال، استعلام و تایید دریافت چک، عودت، انتقال چک، استعلام وضعیت انتقال چک را بر روی این دستگاه‌ها به خدمت بگیرند.
بیش از ۵۲۰۰ دستگاه خودپرداز بانک صادرات ایران با ارائه خدمات فراوان و متنوع، هر یک به مثابه یک شعبه، قابلیت‌های فراوانی در اختیار مشتریان این بانک قرار داده و علاوه بر انجام تمامی خدمات، متداول بانکداری الکترونیک، ثبت، انتقال، استعلام و تایید دریافت چک، عودت، انتقال چک، استعلام وضعیت انتقال چک را نیز به مشتریان نظام بانکی کشور ارائه می‌دهد.
بانک صادرات ایران علاوه بر ارائه خدمات چک‌های صیادی، با ارائه چکنو به عنوان نخستین بانک چک امن دیجیتال را به مشتریان خود عرضه کرده که تاکنون بیش از صدها هزار برگ چکنو توسط مشتریان این بانک صادر شده است.

همزمان با عید سعید غدیر، بانک صادرات ایران با برگزاری جشنواره «پیوند علوی و ایران قوی» در منطقه محروم لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد، به تعدادی از نوعروسان این منطقه جهیزیه اهدا کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های جوانی جمعیت، عمل به مسئولیت اجتماعی و حمایت از اقشار محروم منطقه لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد، در ایام هفته ولایت (عید قربان تا عید غدیر)، در قالب این جشنواره به نوعروسان جهیزیه اهدا کرد.
پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، فرزندآوری، بهسازی و نوسازی مناطق روستایی و کمک به اشتغال در بین مناطق محروم کشور، از جمله برنامه‌ها و اهتمام ویژه مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است که طی سال‌های اخیر با جدیت انجام شده به نحوی که این بانک با پرداخت ۴۰ هزار و ۱۵۵ فقره وام قرض‌الحسنه و پرداخت ۱۳ هزار و ۲۳۶ فقره تسهیلات حمایتی مجموعاً به ارزش بالغ بر ۹۱ هزار و ۵۷۱ میلیارد ریال در سه ماه ابتدای سال جاری، موجب بهره‌مندی نزدیک به ۵۳ هزار و ۴۰۰ نفر در اقصی نقاط کشور از برنامه‌های این بانک در قالب مسئولیت اجتماعی، کمک به بهبود معیشت اقشار آسیب‌پذیر کشور، پشتیبانی از تولید و اشتغالزایی و همچنین حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط شده است. در این میان، پرداخت ۳۸ هزار و ۶۵۵ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه موجب کمک به تشکیل خانواده و تسهیل ازدواج بیش از ۱۹ هزار و ۳۳۲ عروس و داماد در سه ماهه ابتدای سالجاری شده است.
در جشنواره «پیوند علوی و ایران قوی» در منطقه لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد، با مشارکت گروه جهادی «شهید رمضانی»، ۲۰ فقره جهیزیه همراه با لوح تبریک و یادبود بانک صادرات ایران به نوعروسان اهدا و همزمان به قید قرعه با جوایزی از ۲۰ نفر از حاضران در این جشنواره تجلیل شد.