اقتصادی

معرفی یک شرکت توانمند در حوزه فنی مهندسی

 بر این ادعا پا می فشاریم که  شرکت فنی ، مهندسی بهساخت فراز جنوب می تواند برخی شایبه ها در باره شرکت های پیمانکاری و بعضاً دید منفی به عملکرد این بازوان قدرتمند و صاحب دانش  دستگاههای اجرایی و مجموعه های صنعتی و اقتصادی کشور را  اصلاح نماید.

شرکت فنی مهندسی بهساخت فراز جنوب در پرتو لطف الهی و همت، پشتکار و سخت کوشی جوانی پایه گذاری شد که  در کسوت معلمی به رغم اشتیاق فراوان به امر تعلیم و تربیت  این توان را در خود یافت که  با ریسک پذیری و بدون تکیه بر هر گونه رانت و در اوج نداری مادی به دلیل انگیزه قوی برای نقش آفرینی در توسعه و عمران  زاد بومش اهتمام خویش را مصروف این امر ساخت تا  در این عرصه  به عنوان الگویی از کارآمدی توان  فنی مهندسی نیروهای جوان و نخبه ایران زمین  مبدل شود.

بدون اغراق  باید اذعان کرد  شرکت فنی مهندسی بهساخت فراز جنوب  ترجمان “ما می توانیم” است زیرا در برابر تند باد حوادث و زمهریر بی مهری های برخی متولیان امر  و حتی روا داشتن تبعیض ها و ندیدن صلاحیت و وجاهت شرکت بهساخت فراز جنوب از سوی شمار اندک اما   صاحب نفوذ و قدرت  برخی مدیران، از ایده ها و اندیشه های خلاقانه برای عبور از تنگناها ، سر خم فرو نکرد.

سلامت نفس و پایبندی به آموزه های اخلاقی و انسانی مدیران و کارکنان در شرکت فنی مهندسی بهساخت  فراز جنوب را  به ایفای مسئولیت های اجتماعی رهنمون ساخته و در این عرصه نام نیک و ماندگار  این شرکت  ثبت و ضبط شده است.

خشت خشت بنای عظیم و رفیعی که امروز  در سپهر خدمات فنی مهندسی ایران به نام شرکت بهساخت فراز جنوب می درخشد  حاصل تلاش و مجاهدتی خستگی ناپذیر است که بر پایه منشور اخلاقی و بن مایه های اعتقادی و  وجدان کاری و حرفه ای برای تحکیم مبنای آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

                                                                                    بمنه و کرمه