مرحله دوم طرح «فروشطلايي» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با اختصاص ٧
میلیارد ریال جایزه نقدی با هدف احياء و تقويت دستگاههاي POS و ارتقای سطح
روابط میان بانك و پذيرندگان پایانههای فروش، به مدت ٦ ماه از تاريخ یکم
خردادماه سالجاری در جریان است.
به گزارش روابطعمومی بانک صادرات
ایران، در این طرح شاخصهاي رسوب منابع و برآيند درآمد و هزينه پذيرندگان
(POS) در طول مدت زمان اجراي طرح نقش تعیینكنندهای در اجراي مطلوب آن
ايفا ميکند.
در اين طرح، پذيرندگان براساس حداقل (مجموع مبالغ
تراكنشهاي پايانه فروش و ميانگين منابع كل حسابهاي خود به غير از حساب
بلندمدت) در طول مدت زمان اجراي طرح مشمول دريافت امتياز بدون سقف امتيازي و
شرکت در قرعهکشی میشوند.
بانک صادرات ایران در راستای بهینهسازی
سیستمهای مخابراتی خود از سال گذشته با تجهیز نرمافزار و سختافزارهای
مورد نیاز، تلاش ویژهای برای بالا بردن سرعت انجام تراکنش در پایانههای
فروش به کار برده که با همکاری شرکت مخابرات در برخی مناطق کشور تا ٤٠ درصد
و در برخی مناطق تا ٨٠ درصد بر سرعت انجام تراکنشها افزوده شده است.
میانگین
زمان تراکنش در ٨٠ درصد مناطق تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به ٥/٥ ثانیه
ارتقا یافته و تجهیزات سختافزاری لازم برای ظرفیتسازی و ارتقای سه
برابری توان پردازش تراکنشها، و در نتیجه رضایتمندی مشتریان بانک صادرات
ایران و دستیابی به اهداف مورد نظر سال ٩٨ انجام شده و برای پاسخگویی به
نیاز و درخواست مشتریان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
همچنین در راستای
کاهش زمان حضور تکنسینها در زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری (EM) از
پایانههای فروش در جهت بالا بردن میزان رضایتمندی مشتریان تلاشهای
مطلوبی صورتگرفته و برای رفع نیازهای مشتریان آمادگیهای ویژهای در شرکت
پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.