اجتماعی

توسط بنیاد مستضعفان:
۲۴۰ میلیارد ریال برای جبران بخشی از خسارات آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم تخصیص یافت

با مساعدت ویژه مهندس” پرویزفتاح” رییس بنیاد مستصفان انقلاب اسلامی، دستور پرداخت ۲۴ میلیارد تومان وام بصورت قرض الحسنه به ۲۰۰ مغازه آسیب دیده در اتش سوزی بازار ساحلی بندر دیلم به بانک سینا ابلاغ شد.

به گزارش آژانس خبری تحلیلی آزاد در پی تخریب کامل ۲۰۰ باب مغازه بازار ساحلی دیلم در جریان اتش سوزی دهم مهرماه جاری از ابتدای حادثه ایت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر طی مذاکره تلفنی و مکاتبه با مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خواستار مساعدت ان بنیاد در جبران بخشی اززیان های وارده به بازاریان دیلم شد.

ایت الله صفایی در نامه به رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی حجت الاسلام اسدی امام جمعه شهرستان دیلم را به عنوان امین و معتمد خود برای پیگیری موضوع به مهندس فتاح معرفی کردند.
در راستای تسریع در انجام این دستور، هیاتی ویژه از طرف بنیاد مستضعفان و بانک سینا به عنوان بانک عامل پرداخت کننده تسهیلات مذکور امروز با حضور در شهرستان و بازدید از بازار ساحلی با امام جمعه و مسیولین اجرایی شهرستان دیدار و در خصوص نحوه اجرایی شدن دستور اعطای وام قرض الحسنه با بازاریان تبادل نظر کردند.
پیگیری و تلاش های فراوان نماینده ولی فقیه در استان و همچنین امام جمعه شهرستان دیلم در این موضوع توانست در شرایط سخت اقتصادی کشور کمک زیادی به بازاریان جوان شهرستان کند و با احیای کسب و کارهای از بین رفته، جان تازه به تجارت دیلم ببخشد.
باشد که ماهم در صحنه کمک به جوانان شهرمان در پویش دیلم همدل ، سهم خودمان را در ساختن شهرمان و زنده کردن کار و تجارت از بین رفته برادرانمان ایفا کنیم.