اجتماعی

رییس حراست بنیاد شهید:نیازمند مدیران خلاق می باشیم

رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: اجرای شیوه های صحیح مدیریتی باید در استفاده بهینه و صحیح از منابع انسانی و همچنین بهره وری حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های درون سازمانی متجلی شود و این امر منوط به خلاقیت مدیران است.
علی زینبی در جمع مدیران و کارشناسان بنیاد شهید ایثارگران شهرستان های تهران افزود : در برخی سازمان ها ،مدیران صرفاً با طرح مشکلات و چالش ها، می پندارند که رسالت خود را انجام داده‌اند در حالی که ماهیت و ذات مدیریت مترادف با حل مسئله است و این رویکرد کارآمد مد نظر مدیریت ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران است .
وی ادامه داد : مدیر با تدبیر با اتخاذ خط مشی سازنده و معیار قرار دادن یافته های علمی در تقویت انگیزه های کارکنان زمینه‌ساز حل مشکلات و هدایت سازمان در مسیر پویایی می شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: این امر نافی ضرورت تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تکمیل ساختار تشکیلاتی هر مجموعه نمی باشد اما به دلیل ضرورت پاسخگویی مطلوب به مراجعین و ذینفعان لازم است با پیگیری بی وقفه برای رفع مشکلات کوشید.
زینبی با تاکید بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به جامعه ایثارگری افزود: نقش صیانتی حراست از نیروی انسانی و اطمینان یابی از صحت فرایند امور، کمک شایانی به مدیران در راستای پیشبرد اهداف سازمانی می کند.

مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای تهران نیز در این نشست با تشریح عملکرد مجموعه متبوعش گفت :به رغم کاستی ها و کمبودهای متعدد به دلیل برنامه ریزی مناسب و جدیت همکاران ،موفقیت های ارزنده‌ای به دست آمده است.
وی اظهار امیدواری کرد در دوره جدید مدیریتی بنیاد شهید با سرلوحه قرار دادن حرکت جهادی، جامعه ایثارگری کشور از خدمات مطلوب تری برخوردار شوند.