اجتماعی

سیر صعودی استقبال از کلینیک زیبایی تهران در بهبهان

گروههای مختلف مردمی در شهرستان بهبهان و شهرستانهای مجاور در استانهای خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد از بدو افتتاح کلینیک زیبایی تهران در یکی از نقاط مرکزی شهر بهبهان تاکنون با اقبال زاید الوصفی از خدمات متنوع این مرکز زیبایی و درمانی استقبال کرده اند.

به گزارش آژانس خبری تحلیلی آزاد کلینیک تهران واقع در شهر بهبهان  در سه طبقه و با زیربنایی افزون بر ۲۵۰ متر مربع، که در تابستان ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید تنها پس از سپری شدن  مدت زمان کوتاهی  مورد استقبال  اهالی این شهر و شهرستانهای  واقع در استانهای مجاور قرار گرفته است و از این کلینیک به عنوان پیشرو در جنوب کشور یاد می شود.

یکی از  دست اندرکاران این کلینیک به خبرنگار ما گفت: با هدف در دسترس بودن خدمات  ویژه برای  شهروندان بهبهانی  لاین های تزریقات،  جوان سازی، فیشال، لاغری و موی زائد با بهترین و بروزترین دستگاهها مطابق با فناوری های نوین ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲این مرکز تخصصی توسط عده ای جوان کار آفرین  راه اندازی شده است تا  اهالی  بتوانند از  خدمات مطمئن و  هم طراز با بهترین مراکز مشابه در مرکز کشور  برخوردار شوند.

وی افزود: استفاده از روشهای درمانی، زیبایی  متنوع در مراحل مختلف  حسب درخواست و شرایط مراجعین محترم  در کلینیک تهران  موجبات رضایت مشتریان را فراهم کرده است و  در راستای پایبندی به اصول حرفه ای و مشتری مداری و ارایه خدمات مطلوب علاوه بر بهره مندی از کادر پزشکی و دستیاران متخصص و کارآزموده، توسعه  و تنوع بیش از پیش خدمات  همراه با ارتقا کیفیت در دستور کار است.

ارایه مشاوره رایگان  در زمره برنامه هایی است که از طریق اینستاگرام  کلینک تهران به آدرس (tehran.beauty.clinic) شاخص های علمی زیبایی پوست ومو را در معرض دید  مشتریان و مخاطبین  قرار می دهد.

این گزارش می افزاید:برای حدود ۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق کلینیک تهران اشتغال آفرینی شده است.

ارایه خدمات در کلینک زیبایی تهران در شهر بهبهان برغم کیفیت بسیار بالا با قیمت مناسب از جمله عواملی است که باعث استقبال گروههای مختلف شده است.

آ