اقتصادی

معاونت پتروشیمی جم به محمد پور اسفندیاری سپرده شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم JPC، مهندس “محمد پور اسفندیاری” به سمت معاون بازرگانی این شرکت منصوب شد.

به گزارش آژانس خبری تحلیلی آزاد عبدالرحیم قنبریان در حکمی “محمد پور اسفندیاری” را به عنوان معاون بازرگانی شرکت پتروشیمی جم منصوب کرد.

در این حکم خطاب به پور اسفندیاری خواسته شده است تا در راستای محورهای ابلاغی با تکیه بر دانش و تجربه خود به ایفای مسوولیت بپردازد.

سرپرستی و نظارت در طرح ریزی و یا بازنگری در اهداف ، سیاست ها و خط مشی های فعالیت های بازرگانی اعم از خرید و فروش، پی گیری و نظارت بر امور مرتبط با عملکرد مدیریت بازاریابی و فروش اعم از داخلی و خارجی و همچنین مدیریت تدارکات و خرید کالا، نظارت بر تهیه گزارشات جامع و تحلیلی مجموعه معاونت بازرگانی به صورت ادواری از جمله محورهایی است که عملیاتی شدن آن در این شرکت بزرگ به عنوان مطالبه از پور اسفندیاری مطرح شده است.

معاون بازرگانی پتروشیمی جم همچنین مکلف به تهیه و ارایه بودجه و هزینه های معاونت متبوع و نظارت بر مصرف بهینه منابع شده است.

شرکت پتروشیمی جم که به اختصار JPC نامیده می شود، بعنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین در جهان، یکی از طرح های توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در سال ۱۳۷۹ در منطقه ویژه پتروشیمی پارس در عسلویه بوشهر بوده‌است که عمدتا به منظور تولید الفین ها و پلی اتیلن های سبک خطی و سنگین تاسیس گردیده است. شرکت پتروشیمی جم دارای واحدهای تولیدی گوناگون با ویژگی‌های خاص است که از آن جمله می‌توان واحدهای الفین، پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن خطی، بوتادین، بوتن-۱ را نام برد که ضمن ایفای نقش برجسته در زنجیره طرح‌های مگا سایز منطقه ویژه اقتصادی پارس توانسته سهم خود را در بازارهای منطقه و جهان کسب و مورد توجه بازیگران اصلی صنعت پتروشیمی قرار گیرد..

نایب رییس هیات مدیره شرکت صنایع انرژی بر پارسیان جنوب، قایم مقام مدیر عامل منطقه ویژه پارسیان ،قایم مقام شرکت پترولند، و تصدی سمت های اجرایی و مدیریتی در مراکز بزرگ اقتصادی و صنعتی از جمله سوابق فعالیت محمد پور اسفندیاری است.