اجتماعی

دلگرمی کار آفرینان از حمایت های بانک صادرات

عاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران در جمع ابرکارآفرینان کشور برای کمک و پشتیبانی از تولید و اشتغال با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات ۷۲ ساله این بانک اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدمحمد یزدی‌خواه، در نخستین همایش «ابرکارآفرینان ایران» که با حضور مسئولان، کارآفرینان برتر کشور، مدیران شرکت‌ها و صنایع بزرگ تولیدی و مدیران بانک صادرات ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزارشد، با اشاره به سابقه ۷۲ سال خدمات بانکی و‌ پولی به مردم و صنایع خرد و کلان کشور، ضمن تشریح شرایط نظام بانکی و لزوم توجه به ارتقا و تقویت ساختارهای مالی بانک‌ها گفت: بانک صادرات ایران همواره مورد اعتماد مردم ایران بوده و بالغ بر ۴۰ میلیون مشتری از خدمات این بانک استفاده می‌کنند و با وجود فراز و فرودهای مختلف، این بانک همواره مورد اعتماد آحاد جامعه بوده که این اعتماد سرمایه ارزشمند و بی‌بدیلی برای بانک است.

وی افزود: با درایت و هدایت مدیرعامل بانک و اعضا هیئت‌مدیره و زحمات یکایک کارکنان ارزشمند بانک مشکل اضافه برداشت بانک از آبان ماه گذشته برطرف شده و این بانک در راستای طراحی خدمات نوین بانکی، با اضافه نمودن خدمت چک امن دیجیتال، «چکنو» به سایر خدمات و محصولات این بانکی، بسیاری از مشکلات چک‌های کاغذی را برطرف نموده است .

یزدی‌خواه گفت: چکنو بانک صادرات ایران به عنوان نخستین چک امن دیجیتال کشور، با سرعت و دقت مناسب، از ظرفیت بسیار زیادی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت مبادلات پولی امن برخوردار است. بانک صادرات ایران خدمت به تولید، صنایع و اشتغال پایدار کشور را وظیفه اجتماعی خود می‌داند و این روند را با قدرت و آمادگی بیشتری ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: بانک صادرات ایران توجه جدی به کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان داشته و در این کسب و کار نگاه صرفاً تجاری نداشته بلکه در موارد زیادی در نقطه سر به سر از بسیاری از این شرکت‌ها حمایت کرده است.

معاون مدیرعامل بانک صادرات ایران عطش اعتباری و تقاضای تسهیلات با توجه به تورم موجود را خاطرنشان کرد و افزود: قدرت اعتباری بانک‌ها محدودیت دارد و از این رو ضرورت دارد با همکاری بیشتر بین بانک و صنعت و از طرفی تخصیص بهینه تسهیلات در راستای حمایت از تولید، منابع به بهترین وجه تخصیص یابد.

وی تاکید کرد: در مجموعه بانک صادرات ایران آمادگی کامل برای همکاری و حمایت از تولید و صنعت همواره وجود دارد و دست تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان کشور را افزایش همکاری‌ها، در راه تحقق اهداف اقتصادی و رشد و تعالی بیش از پیش کشور، به گرمی می‌فشاریم.

در این همایش، لوح افتخار و تندیس ویژه نخستین ابرکارآفرینان ایران به پاس حمایت بانک صادرات ایران به نمایندگی از مدیرعامل بانک، به سیدمحمد یزدی‌خواه اهدا شد.