مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار گفت: روز یک شنبه ششم مرداد، ۴۰ تُن مرغ تازه در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۹۰۰ تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا در صورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه ۱۰۰ تُن مرغ در میادین توزیع کنیم.
سید سعید راد مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را میکنیم تا در میادین میوه و تره بار، محصول با کیفیت مطلوب، با قیمت مناسب و با تنوع بالا در اختیار شهروندان قرار دهیم، گفت: «مدیریت زمان و هزینه» و «کاهش ترافیک و آلودگی هوا» از جمله آثار و نتایج فعالیت این مراکز خدماتی است.
وی با اشاره به تنوع محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار، از ارائه ۸۵ قلم انواع میوه و محصول فرنگی در این مراکز خبر داد و افزود: علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفیجات، محصولات پروتئینی و لبنی نیز در میادین عرضه میشود و تلاش کردهایم تا از طریق تامین انواع کالای مورد نیاز شهروندان، این مراکز را به محلهایی برای پاسخگویی به تقاضاهای متنوع شهروندان تبدیل کنیم.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از اصلیترین درخواستهای مردم در محلات مختلف، ایجاد بازارهای محلی میوه و تره بار است تا خانوادهها بتوانند نیازهای خود را از نزدیک محل سکونت خود تامین کنند، تاکید کرد: به این منظور از مشارکت با بخش خصوصی جهت ایجاد بازارهای محلی در محلات فاقد بازار استقبال میکنیم و تا پایان سال جاری تلاش خواهیم کرد که ۱۰ تا ۱۵ بازار جدید به بازارهای موجود اضافه کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد افزایش قیمت مرغ در بازار، با اشاره به اینکه مرغ تازه با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار توزیع میشود، اظهار کرد: روز یک شنبه ششم مرداد، ۴۰ تُن مرغ تازه در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۹۰۰ تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا در صورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه ۱۰۰ تُن مرغ در میادین توزیع کنیم.
راد با بیان اینکه علاوه بر این، ۱۴ محصول پر مصرف لبنی شامل شیر، پنیر و ماست نیز با هماهنگی و همکاری سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، ۱۰ درصد زیر قیمت درج شده بر روی کالا در میادین میوه و تره بار عرضه میشود، تصریح کرد: تامین محصولات مورد نیاز شهروندان را وظیفه خود میدانیم و آمادگی داریم همچون گذشته در توزیع انواع محصولات تنظیم بازار با دولت همکاری و همراهی کنیم.
وی با اشاره به اینکه روزانه ۳۵۰۰ تُن انواع کالا در میادین میوه و تره بار عرضه میشود که این رقم در سال به یک میلیون و ۲۱۵ هزار تُن میرسد، اظهار کرد: در میادین میوه و تره بار، حق انتخاب با مشتری است، چرا که وجود این مراکز بدون حضور مشتریان، محلی از اعراب ندارد و بر این اساس، مشتری برای خرید محصول دلخواه خود، حتی اگر یک یا دو عدد از یک نوع میوه باشد نیز حق انتخاب دارد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با بیان اینکه از حضور کشاورزان و باغداران به منظور عرضه مستقیم محصولاتشان در میادین میوه تره بار استقبال میکنیم، تصریح کرد: به این منظور، غرفههای تک محصولی را در میادین مختلف به عرضه مستقیم انواع محصولات تولیدکنندگان از اقصی نقاط کشور اختصاص دادهایم.
راد در پایان با قدردانی از همکاران خود- از کارگران غرفهها تا مدیران و روسای میادین و بازارها- که ۷ روز هفته در خدمت مردم هستند و نیز تقدیر از همکاریهای اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: این سازمان در اجرای تدابیر شهردار محترم تهران و با حمایت شورای اسلامی شهر تهران از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمت رسانی به شهروندان فروگذار نمیکند.